Monday, July 2, 2012

Menghitung Hari Hari

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang .

Assalamualaikum pembaca sekeliann . Eseehh formal giteww kan? Hehe .
Actually saya baru balik dari kelas . Well best ? ermm tipu lah kalau saya cakap best tu . Haha tapi tu kan kewajiban kita as a human being an an an ?? 

Yelahh , saya pon perasan jugak . sejak masuk KML ni kerap pulak saya menghitung hari nak balik Lawas . Ye laahh dah berapa minggu tak balik mesti lah rindu kann ??  Rindukan babu n bapa di kampungg sanaa~ 
Adik-adik kat rumah pn saya rindu jugak . termasuk lah c Chuming (eida) serta c kakak (Miss.B) iteww . Heheh happy saya ada keluarga macam ni . Seronok tauu . Soo meh lahh join family member kitorangg . ada 5 lagi kosong tauu . 3laki n 2pempuan . Hahaha

*google image*

Tadi baru sembang n babu , tanya lah balik ni nanti nak naik apeww ? Hehe well babu cakap naik lah express . Kalau tak pon naik lah SPEEDboat . WWahhh lajuu tuu~ Tadi babu ada gak tanya DUIT yayasan sarawak dah dapat ? , WHAT??! Haha saya pon lupa saya ada apply duit tu . Hehe kalau di campur duit YS n Elaun kml ni maka berbahagialah saya $___$ . Hoho

Kesian lah kat saya ni , dah hujung bulan pun dah takde duit . Hari ni kitew pose sunat & ganti (nak dekat puasa ramadhan baru nak ganti) Haha , biasa leteww tak pernah habis habis nak isi perutt . Hehehe. 

Okey lahhh kitew nak rest kejap before nak mandi . Nak ready untuk berbuka ! Heheh

Wasalam. 

3 comments:

sila tinggalkan jejak anda .hehe